سفارش تبلیغ
صبا ویژن

  کینه 1 و 2 از رهبری

جمعه 88 مهر 10 ساعت 3:1 عصر
                                                           بسم الله
تاحالا آدمایی رو دیدی که به خاطر کینه ای که به هر دلیلی از یه نفر دارن حاضرن خودشون رو  حتی عزیزترین کساشونو یا بالاتر   حتی آبروشون رو نابود کنن که به طرف یه صدمه ای بزنن. . .
حالا قضیه  قضیه ی این چندوقته و قصه قصه ی یه سری آدما ... البته یه نکته این وسط هست که به قول خودمون باعث میشه آدم کفوخون قاطی کنه اونم اینه که کینه و پرستش نفس چه کارها که نمیکنه!! کسیکه سالها درس خونده اونم درس دینی و به قول خودشون زمان امام بودن و خودشون رو فرزند امام میدونن و مرجع تقلید یه عده  آدم هم شدن و به اصطلاح نماینده پیامبر برای رسوندن احکام خدا به مردم هستن   نفس پرستی و کینه انقدر حقیرش کنه که حاضر بشه برای ضربه زدن به شخص مورد بغض و کینه  علاوه بر ابرو و دین و دنیای خودش  دین و دنیای یه سری آدم زنده دیگه و خون ریخته شده در راه حق یه سری آدم دیگه رو هم با صرف نظر از همه اون اعتقاداتی که داشته یا ادعا کرده که داره و از صدقه سر همونا نون خورده رو به باد فنا بده. . . .
قصه ما قصه ی مرجع تقلید تاریخ مصرف گذشته یوسف صانعی هست...کسیکه به جایی رسیده که برای آدما ارزوی مرگ میکنه و به آدما تهت میزنه و توهین میکنه و . . . خلاصه خووووووب داره به سنت پیامبر عمل میکنه!!!
راسته که میگن تاریخ تکرار میشه این جمله رو باید با طلا نوشت.همونطور که یه زمانی یه عده جلوی علی(ع) وایسادن وبا ادعای همراهی باهاش استخوون تو گلوش شدند  امروز هم قصه همونه اما بغض و کینه ی سیدعلی ما داره خفشون میکنه ولی یه فرق اساسی بین اونموقع و الان هست  یه فرقی که اینا هم میدونن  بهتر از همه دنیا که
ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند.
عاقبت حاجاقا یوسف و منتظری که اصلا ارزش نداره اسمشم ببریم که حالا محض خنده میگم و کروبی با اسپانسری شهرام خان و خاتمی هم با اسپانسری جرج سوروس و... مطمئنا اگه  بدتر از  عاقبت آقایان طلحه و زبیر  نباشه بهتر هم نخواهد بود تاریخ این رو ثابت کرده.والسلام
اللهم احفظ و انصر قائدنا و مرجعنا الخامنه ای(روحی فداه)
                                                                           باشیم که میاید

  به قلم یک امُلیسم :

  نظرات دیگران  


: لیست کامل یاداشت های این وبلاگ :