• وبلاگ : يگان امُل هاي مدرنيسم نشده ... امُليسم
  • يادداشت : سوم تير اومده...
  • نظرات : 2 خصوصي ، 12 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    بنده در حين شهردار بودن احمدي نزاد با توجه به صحبتها و نوع مديريتشان در آن مقطع به نکته ايي رسيده بودم . که بد نديدم . حالا که از ديروز يک بار ديگر حس و حال سوم تير 84 دوباره زنده شد . و سر خوش اين تحول به ياد ماندني هستيم آن نظرم با ديگر دوستان تقسيم کنم .

    بعد از انقلاب در مديريتهاي اجرايي و دولتها . بين انتظارات ملت و عملکرد دولتيان و نخبه گان معمولا اينطوري بوده است . که ملت غالب موارد جلوتر از مديران و مسئولين حرکت کرده اند . و هيچ موقع مسئولين نتوانستند خواسته و ايمان ملت تامين کنند و هميشه يک دلخوري اشکار و پنهان ملت از دولتيان داشتند . و در اين اواخر کار به جايي رسيده بود . که ملت و دولت زبان همديگر نميفهميدن و خواسته ها يشان از يکديگر فاصله زيادي گرفته بود .

    احمدي نزاد از بدو ورود به شهرداري تهران و شروع کار از هر فرصت و موضوعي استفاده ميکرد و به دقيقترين و خواسته جامعه و ملت اشاره ميکرد . و تا کنون نيز هر چه ميگذرد يک انتظار در پس زمينه جامعه وجود دارد . که احمدي نزاد ديگر چه حرف جديد يا به فراموش شده ايي خواهد زد . و هر حرکت و اقدام ابتکاري ايشان خواسته روحي و باطن ملي را دوباره زنده ميکند . که کم نخواهيد . قانع در آرمانها نباشيد . تحول پاک محدود کم ارتفاع نيست . نگذاريد آرمانهاي بلند انقلاب ناب اسلامي با مانند مديران و مديريتهاي گذشته کوتوله تر و کوچکتر شوند . و.............

    حقيقتا نحوي حضور و فعاليت احمدي نزاد شک عجيبي به جامعه در تمام سطوحش وارد کرده بود . که حتي مدعيان نخبه گري سياسي هم نتوانستند آنرا کاملا بفهمند و مانع موثري در مسير پيروزيش قرار دهند .

    القصه . منش مديريت دوره شهرداري ايشان مرا به اين نظر رساند که : طي دولتهاي گذشته ملت هميشه جلوتر از مسئولين حرکت ميکردند . و مسئولين ناتوان از درک و عمل از ملت عقب تر بودند . اما در برابر تفکر احمدي نزاد ممکن است و نگراني اين است که ملت بايد تلاش کنند هم پاي تفکر ايشان حرکت کنند . و مواظب باشند عقب نمانند . حداقل به نظر ميرسد مديران مياني دولت و شايد برخي از وزرا ناتوان از همقدمي با تفکر و عمل احمدي نزاد هستند .