• وبلاگ : يگان امُل هاي مدرنيسم نشده ... امُليسم
  • يادداشت : قحطي!
  • نظرات : 4 خصوصي ، 28 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2      
     

    سلا عليکم

    احسنت...


    خوشمان آمد قلم به روزي داريد!

    لينکتان ميکنم

    منتظرم بيا پيشم

    سلام بر تو اي خاتم مهربانى و عشق!
    سلام بر تو که گام­هاى مهتابى­ ات شب­هاى جهل بشر را به جاده­ هاى راستى کشاند.
    سلام بر تو اي عصمت صادق!
    کوچه­ هاي مدينه، هنوز بوي عطرآگين آمدن تو را مي­دهد و صداي شادي ملايک هنوز
    در طواف حريم کبريايي ­ات به گوش مي­رسد.
    ميلاد مبارک باد.


    ممنون که توضيح داديد ناراحت بودم ولي الان حالم بهتر شد.ببخشيد!

    دقيقا اون خانومو به خاطر ظاهرش مسخره کرديد.ما هيچ جاي اسلام نداريم اگه کسي حرف باطلي زد ميتونيم با توجه به ظاهرش چيزي رو بهونه کنيم و بهش توهين کنيم بهش بخنديم.
    پاسخ

    نه ديگه! اينکه يکي چاق باشه و دم از نخوردن بزنه خود به خود خنده داره نياز به کار خاصي نداره! مسخره نکرديم فقط ذکر کرديم که هيچ کس از نخوردن 100 کيلو اضافه وزن پيدا نميکنه! ضمنا ما عيب به نحوه ي صحبت و تحليل اون فرد گرفتيم که به طور مثال نماينده ي جريان فکري اي هست که سياه نمايي رو خوب بلده و بيشتر از روي حماقت حرف ميزنه نه تفکر! به هر حال اينکه ما کسي رو مسخره کرديم درست نيست چون اعتقاد داريم به " ويل لکل همزة لمزة . . ." واي بر هر عيب جوي مسخره کننده اي!!

    سلام ببخشيد درسته از عقيده تون دفاع کرديد ولي کارتون به نوعي بي احترامي بوده يه جورايي مسخره کردن بوده.
    پاسخ

    دقيقا کي رو مسخره کرديم؟! عقيده ي ما دفاع نياز نداره خودش آخرت استدلال رو داره اصلا به من و امثال من نياز نداره ماييم که به عقيدمون(اسلام ناب محمدي) نيازمنديم!
    سلام نوشته بسياز جالبيه
    خيلي خوبه
    البته از لحاظ تعصب به عقيده
    ولي به نظر من مردم شايد گاهي اوقات بر اساس عامي گريشون غلط تحليل کنن اما وقتي اعتراض مي کنن نشون اينه که واقعا مشکلي هست
    البته با وضع موجود که در کردستان بعد ار انقلاب دسته دسته مردم بي سلاح رو تو کوچه ها تارومار کردن يا تو تبريز دانشجو ها رو به گلوله بستن يا ماجراي کوي دانشگاه و زندان کهريزک که البته خودشون هم اعتراف کردن هيچ کسي جرات اعتراض رو نداشته . بزرگترين نشانه اش هم نبودن هر گونه اعتراض ضد حاکم قانوني از آغاز انقلاب بود.
    البته اينو هم مي دونم که روح شما در اينگونه سازمانها آنقدر تطهير شده که حرف هاي شيطاني بنده به شما اثري نخواهد داشت اما خب از زماني که نهي از منکر در جامعه ما از بين رفته اين واجب کفايي به واجب تبديل شده و بايد بهش عمل کرد.
    کمي فراتر از آنچه شما را مجبور به فکر کردن به آن کرده اند فکر کنيد تا هر فرقه اي را همانطور که هست ببينيد نه آن چيزي که به شما مي نمايانند و هيچ موقع در مقابل اشکالات کوتاه نياييد چون شايد در فرقه آناني که چنان گناه را انجام مي دهند بودن شما را به فلق بکشاند.
    بسم الله الرحمن الرحيم
    قل اعوذ برب الفلق
    من شر ما خلق
    و من شر غاسق اذا وقب
    و من شر النفاسات من عقد
    و من شر حاسد اذا حسد .:!

    پاسخ

    تو دنياي امروز وقتي اعتراضي بوجود مياد دو تا عامل داره يا مشکلي هست يا توهمي بوجود اومده توسط جو تبليغات مسموم! اين دوتا زمين تا آسمون فرق دارن با هم!! در مورد کردستان منظورتون کي و کجاست؟ ماجراي کوي دانشگاه هم که معلوم بود از کجا آب ميخورد! کهريزک رو که اولين نفر خوده رهبري جنابت ناميد! تا جايي هم که يادمه فضاي نقد و اعتراض هميشه بوده همين حرفاي شما نوعي نقد و اعتراضه و نقيض حرفاي خودتون!! دقيقا معتقدم که امر به معروف رو بايد احيا کرد . . .

    سلام

    جالب مينويسيد.

    سلام.

    خسته نباشيد!

    وبتون جالبه.

    ايني که ميگين خورشيد رو خدا واسمون نگه داره،به نظر من اون امام زمانه.تنهاخورشيد واقعي که داريم!رهبرمون رو ميتونيم ستاره دنباله دار بناميم.چ.ن هم ستاره ست و هم دنباله دار(کسايي که دنباله رو او هستند).

    اينطور بهتر نيست؟

    امام زمان مونو هرگز دست کم نگيريم يا فراموش نکنيم.

    در مورد اون خيلي مطالب بنويسين.ممنون.

    يا علي.

    راستي،به منم سر يزنيد.اگه خواستين تبادل لينک کنيم؟

    پاسخ

    ستاره دنباله دار . . . چه باحال :دي
    کاربر گرامي، سلام
    در تاريخ پنج شنبه 13 بهمن 90 نوشته (قحطي!) شما به فهرست نوشته هاي برگزيده در مجله پارسي نامه افزوده شده است. اميدواريم هميشه موفق باشيد.
    کاربر گرامي، سلام
    در تاريخ پنج شنبه 13 بهمن 90 نوشته (قحطي!) شما به فهرست نوشته هاي برگزيده در مجله پارسي نامه افزوده شده است. اميدواريم هميشه موفق باشيد.
    جالب بود خدا قوت
    اينا اتفاقاتي هستند که ما هر روز و هر لحظه در جامعه با او نا مواجه مي شيم....سکوت در اين مواقع خيانت بزرگي ست.
     <      1   2