سفارش تبلیغ
صبا ویژن

  رزمندگان از نگاه بیگانگان

یکشنبه 85 مرداد 29 ساعت 7:9 عصر

این نوشته ها باسه بچه های یگان که دوست دارن خبرهای اون زمونها از زبان بیگانگان بشنون.

ای خدا آنها رفتن٬اما آیا ما هستیم....!

گفته های یک اسیر عراقی:

از شنیدن فریاد های الله اکبر لرزه بر اندام افتاد.انبوهی از نیروهای ایرانی را دیدم که با ایثار گری تمام از میادین مین عبور کرده و راه رسیدن به هدف را برای دیگر نیروهای ایرانی هموار می کردند٬دیگر نیروهای سپاه به خروش آمده و با غریو الله اکبر از خاکریز خط مقدم عبور کردند سربازان با مشاهده چنین وضعی مواضع خط مقدم را ترک گفتند.

یک تحلیل گر غربی:

بزگترین تهدید٬حمله های با قایقهای کوچک و این قبیل خواهد بود.پاسداران انقلاب٬پیروان پر شور ایت ا.. خمینی نیرومندترین تهدید به شمار می آید.

اینو داشته باش:

از زبان یک بازپرس کنگره امریکا:دامنه و وسعت تجهیزات و تکنولژی های حساس که از طرف امریکا به عراق ارسال شده ادم را شوکه میکند.(ای خدا چه عزت داده بودی به بچه ها....؟)

تزیا بارم٬کارشناس اسراﺌﭔلی می گوید:[امام]خمینی بغداد را فتح کند٬باید گفت:خاک تو سر امریکا.خاک تو سر اسراﺌﭔل.(نوشته بود وای برامریکا و...)

تایمز مالی در مورد کربلای 5

تحول چشمگیری که در سال گذشته در جبهه های ایران رخ داده است و نتیجه چگونگی سازماندهی نیروهای انسانی بوده است بطوری که در عملیات اخیر نیروی وارد عمل شده٬کمتر از دفعات قبل بوده است.

واشنگنتن پست مورخ 19/9/94: سلاحهای بزرگ صدام فقط میتواند فاجعه را دفع نماید و در بهترین شرایط وی می تواند امیدوار به صلح تلخ باشد.

بی بی سی:اگر جنگ به خود رها شده بود و دو ابر قدرت در ان دخالتی نداشتند تقریبا با اطمینان می توان گفت که ایران تا کنون در این جنگ پیروز شده بود.(اونا هم که بودن چه غلطی کرد.....)

حیرت عراقی ها از بچه ها:24 نفر از بچه ها پنج تیپ پیاده 603 وتیپ 81 را تارو مار کردند.وعراقی ها فکر کردن با 1 لشکر مواجه هستند.یک افسراز یکی از بچه ها پرسید بعد از اسیر گرفتن بچه ها گفت:از کدام یگان هستید؟گفت بسیجی هستم.(کجای کاریم بچه ها)

نشریه امریکاﺌی نیوزویک:حتی اگر سپاه پر اشتیاق پاسداران انقلاب به بصره دست نیاید ایرانیها امیدوارن با تحمبل خسارت سنگین به عراقی ها انان رابی روحیه کنند٬همانطور که در نبردهای خونین در فاو ایرانیها توانستند این کار انجام دهند.

نشریه امریکا ﺌﻯ تایم: بسیاری از تحلیل گران غربی عقیده دارند ایران با اتکاﺀ بر عقاید دینی و نیروی انسانی بیشتر و روحیه جنگی بالاتر در دراز مدت میتواند بر قدرت تسلیحاتی مدرن عراق فاﺌق ایند.(نیاز به تحلیل نداشت که وقتی خدا با ما بود به همه چیز فاﺌق می شدیم.چقدر خنگن این غربی ها اه اه اه...)

این چکیده ای از مطالب بود اگر استقبال شد ادامه میدم.

نوکرتون محمد

یا علی و محمد

التماس دعا...

 

  

 


  به قلم یک امُلیسم : محمد یگان

  نظرات دیگران  


: لیست کامل یاداشت های این وبلاگ :