سفارش تبلیغ
صبا ویژن

  رفیق گرمابه . . .

چهارشنبه 90 آبان 4 ساعت 5:19 عصر

داستان ما با عمو محمود بر میگرده به اون روزی که پای صندوق نشسته بودیم و یکی از خواهرای بسیجیمون اومد و گفت به هاشمی رای ندین ها! اگر رای بیاره بدبخت میشیم، ملت از این هم گرسنه تر میشن!

ما هم که دیده بودیم ملت چقدر گرسنه هستند که میخوان از روی لباس همو بخورن یه ضرب و تقسیم و ده بر یک ساده کردیم و فهمیدیم که بـــــــــــــله ، راست می گوید این خواهرمون و رای رو دادیم به عمو محمود! والا ما کجا میشناختیم عمو کیه و از کجا آمده و آمدنش بهر چی بوده و اینا!

تو اون 4 ساله ما کلی خر کیف بودیم از اینکه همچین رای دادیم و عمو هم رای آورده و قراره مردم دیگه گرسنه نباشن و همدیگه رو نخورن! شاد و شنگول رسیدیم به بهمن 87 . . .بحث ها اونقدر داغ شده بود که یواش یواش داشت دست و پنجول و دماغ یه عده ای رو جزغاله میکرد! ما هم که همچنان شاد و شنگول بودیم و میگفتیم یه روزی ملت دیگه از روی گرسنگی همو نمی خورن و اینا!

یادم میاد با یکی از اقوام شوخی می کردیم و شعار می دادیم " مرگ بر ضد ولایت فقیه " بعد هم بلافاصله می گفتیم البته منظورمون اصلا آقای میم نیس!اینکه پیش بینی درست ما از شخصیت آقای میم از روی بصیرت بود یا جو زدگی یا هر چیز دیگه ای بماند مهم این بود که پیش بینی ای بود که درست از آب درومد و باعث شد کلی آدم به ما ایمان بیارن!(باور نداری بیا و ببین! مکتب فکری شاسکولیسم از همینجا پایه ریزی شد دیگه!!)

قبل از انتخابات ما بودیم و عمویی که کلی نقل ازش بود که چپ بود با اونی که بود!(ازین سر بسته تر؟!)

بعد از انتخابات یهو ما بودیم و یه عده ای منافق و یه عمویی که دیگه عمو نبود و داشت زور میزد که بشه عدو! اما خب با دعای خیر ملت برای شفای مریض ها این عمو عدو نشده تونست که عمه بشه حداقل! عمه شد تا امروز بتونه رسما گند بزنه به این آرمان که " ما از هر که بگذریم از رژیم سفاک آل سعود نخواهیم گذشت" . . . . نامه تسلیت میزنی ؟! به یارو خیکیه میگی خادم الحرمین؟! ای دل غافل . . .  حیف که عمه ای!!

امروز هم خداییش پشیمون نیستیم به خاطر خیلی چیزها . . . . بعضا باعث افتخاره که بتونیم قلم پای عمو ها و عمه ها و عدو های عزیز رو بشکنیم که ما را یک ماه بس است !

پ.ن:

کلی نوشته بودما!

یه بنده خدایی نشست رو کی برد بعد همش پرید بعد منم خلاصه کردمش شد این!

(ادامه مطلب رو ببینید باحاله!) 

در راستای تنویر افکار عمومی نسبت به خدمات آن فقید سعید به اسلام و مسلمین و خصوصا ملت ایران اسلامی ،  یکی از آثار هنری آن مرحوم مغفور ، به ملت عزیز ایران تقدیم می گردد. این اثر هنری در 9 مرداد ماه سال 1366 هجری و زمانی که سلطان بن عبدالعزیز ? وزیر دفاع عربستان و فرمانده نیروهای مسلح عربستان بودند خلق گردید. در این روز ، 400 حاجی ایرانی در حرم امن الهی ، با گلوله نیروهای مسلح عربستان سعودی به شهادت رسیدند. جرم این حاجیان ، سردادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر شوروی در خیابان های مکه مکرمه بود.
تصویر زیر ? تنها برشی کوچک از هنرنمایی «آل سعود» و وزیر دفاع مغفور سعودی در تابستان سال 1366 است. در این تصویر ، پیکر پاک گروهی از شهدای روز جمعه سیاه مکه دیده می شوند که توسط حجاج ایرانی جمع آوری و به بعثه امام خمینی تحویل داده شده اند. این عکس توسط هنرمند عزیز ، علی فریدونی در تاریخ ثبت شده است تا سندی باشد بر خدمات آل سعود به حرمین شریفین.
تنها ربع قرن از خلق آن اثر هنری هولناک گذشته است.
حال ، شما بفرمایید :
شادی روح آن مرحوم مغفور و فقید سعید ...

 



  به قلم یک امُلیسم : دیده بان(امُل)

  نظرات دیگران  


: لیست کامل یاداشت های این وبلاگ :