سفارش تبلیغ
صبا ویژن

  معجزه ولایتپذیری در هشت سال دفاع

سه شنبه 88 شهریور 31 ساعت 12:7 صبح

                                                          بسم الله
خیلی راجع به جنگ شنیدیم خیلی سعی کردن برای ماهایی که اونموقع نبودیم به شیوه های مختلف جنگ رو  ادمهاش رو حالوهواش رو به تصویر بکشن.
بهمون گفتن که ما هشت سال جنگیدیم نه با عراق بلکه با تمام دنیا با نام عراق به جرم خواستن حکومت دینی.
چه جرم بزرگی....!!!!؟؟
بهمون گفتن هشت سال با دست خالی در برابر ارتشی تا بن دندان مسلح و تحت الحمایه ماادی و معنوی امریکاوانگلیس و... ایستادگی کردیم.عجب شجاعتی....!!!!؟؟
بهمون گفتن علاوه بر همه کمبودها و دشمنان خارجی در داخل یه رییس جمهور خائن داشتیم به نام بنی صدر .چه شود.....!!!؟؟
بهمون گفتن یه عملیاتی انجام دادیم به نام والفجر8( عبور ار عرض رودخانه خروشان اروند دردل شب) عملیاتی که پیروزی تو اون با عقل ومنطق و قوانین جهانی عملیاتهای جنگی تعریف شدنی نیست و قانونی فرای قانونهای شناخته شده جنگی در اون عامل موفقیت سربازان خمینی بوده.
ایول نسل خمینی....!!!!؟؟
بهمون گفتن یه جوونایی بودن که فرماندهی انواع عملیاتها رو به عهده داشتن و پیروزی هایی به دست اووردن که الان بعد گذشت سالها هنوز بی نظیره.
کجایید ای جوانان خمینی....!!!؟؟
بهمون گفتن حاج احمدو حاج همت و حمید و مهدی باکری و... داشتیم که در نسل خودشون و در زمان خودشون آنچنان کردندو آنچنان تاختندو آنچنان رفتند که اینچنین ماندند  هم در خاطر نسل خمینی جاودان شدند و هم در خاطر نسل خامنه ای (روحی فداه) اوج گرفتند.
چنین فرودی و فرازی ارزویم است.....!!!!؟؟
اما تا حالا شده بشینیم و فکر کنیم . . . به همه اون چیزایی که بهمون گفتند و به همه اون چیزایی که بهمون نگفتند. . . فکر کنیم یعنی چی؟ کشوری که تازه تو اون انقلاب شده انقلابی که مردمش براش یه عالمه هزینه دادن اونوقت بهش حمله بشه  حمله ای با تمام امکانات و حمایتهای خاص بعد این کشور با این انقلاب نوپا فقط فقط با سرمایه ی جووناش و عشقشون به رهبرشون بتونه پوزه دشمن رو به خاک بماله. . . این یعتی چی؟مگه میشه؟پس قوانین عقلی   قانون احتمالات   قوانین جنگی و برنامه ریزی های خاصش چی میشه؟
فکر کردیم چطور میشه یه  جوون با یه دنیا دلبستگی و وابستگی از همه اونا دست بکشه و بهشون پشت بکنه و به فرمان ولی فقیهش جونش رو فدای آرمانهای انقلابش  بکنه؟
آره درک اینا خیلی سخته...لمسشون...رسیدن به این واقعیتها  ایمان میخوادو  عشق .آیا منو تو این ایمان و عشق رو داریم؟
اگه داریم بسم الله .  .  .  اگه هم نداریم اصلا دغدغه ی به دست اووردنش رو داریم؟
اللهم احفظ و ناصر قائدنا و مرجعتا الخامنه ای (روحی فداه).
                                                                                      باشیم که میاید



  به قلم یک امُلیسم :

  نظرات دیگران  


: لیست کامل یاداشت های این وبلاگ :